Sant Mori
Valoració 4.56/5 basat en 119 votacions
2 Persones Persona
1
2
3
4
5
6
7
8
Tancar

Les opinions dels clients de Sant Mori

Opinions reals i escrites per clients allotjats a la casa

119 Valoracions 66 Opinions Puntuació mitjana: 9,1

  • 78 vots
  • 31 vots
  • 7 vots
  • 2 vots
  • 1 vots

Estupenda

Muy cómodos y con todo lo necesario para que se pueda vivir, no nos ha faltado nada. La casa bonita y una terraza que hemos utilizado a tope.

Maria isabel 15 juliol, 2017 - España Traduir automàticament al Català

Molt bÉ

Casa de 3 plantes, molt maca , tot molt net. Les nenes i les 2 families, han estat molt a gust. Molt recomanable.

Iban 22 maig, 2017 - España

Com a casa

Una casa de poble amb molt de encant i personalitat. Estancies molt comodes i una gent marevellosa. Recomenable

Dani 08 maig, 2017 - barcelona

L'estada ha sigut fantàstica.

L'estada ha sigut fantàstica. Una casa molt acollidora i bonica. La llar de foc i la terrassa amb barbacoa es el que més ens a agradat. L'única pega es que hi han moltes escales per accedir del menjador a la cuina, del menjador a les habitacions, de la sauna al menjador.... i això ens a suposat algun inconvenient al anar amb nadons que ja caminen i persones amb mobilitat reduïda i al web no informen d'això.

Naturaki Respon: Bon dia, Aaron! Moltes gràcies per la opinió, estem contents de que anés tant bé la vostra estada.Respecte les escales, per evitar sorpreses ho especifiquem a la web - http://www.naturaki.com/santmori/descripcio/

Moltes gràcies i fins la propera!

Aaron 05 maig, 2017 - Espanya

Fantàstic

Realment hem passat un cap de setmana fantàstic.

Miquel 23 març, 2017

Ideal para descansar

Es un sitio ideal para ir ha relajarse y descansar, muy tranquilo, si hubiera que poner un fallo son las escaleras, por lo demás es ideal, nosotros hemos estado 2 parejas y repetiremos, nos ha encantado

Violeta 30 desembre, 2016 - España Traduir automàticament al Català

Tranquilidad y reposo

Casa muy agradable en un pueblo muy bonito. La casa tiene todo lo que tiene que tener para pasar unos días muy agradables.

Miguel 05 desembre, 2016 - España Traduir automàticament al Català

Desconexión

Hemos pasado un fin de semana genial en Sant Mori. La casa está muy bien, el pueblecito estupendo, muy tranquilo, ideal para desconectar. Quizás el único handicap son las escaleras para cambiar de estancias pero con un poco de cuidado se solventa. La carnicería del pueblo genial!

Valentín 29 novembre, 2016 - España Traduir automàticament al Català

Sant mori

Un très bon acceuil. Une belle maison, bien situé et bien équipé. Un superbe Sejour.

Boix 31 octubre, 2016 - France Traduir automàticament al Català

Mas informacion

Mas información por ejemplo cómo funciona la bañera de hidromasaje para mantener el agua lo hemos valorado positivo la relación calidad precio se puede repetir

Manuel 17 octubre, 2016 - De la tierra Traduir automàticament al Català

Sant mori

La casa estaba perfecta y lo que más nos ha gustado es la tranquilidad del pueblo.

Pilar 11 octubre, 2016

Recomendable

Todo perfecto, exceptuando algún detalle. Estado de la terraza mejorable, faltaba alguna de las cosas que se incluían en la lista de equipamiento. Pero por el resto, muy bien.

Alex giner 07 maig, 2016 - España Traduir automàticament al Català

Estancia estupenda

Hemos estado pasando la Semana Santa y la estancia ha sido estupenda. La casa cumple con todas las características anunciadas. La situación es muy buena tanto para acercarse a la playa como a la montaña. Maite realmente encantadora y todo amabilidad.
Desde luego un sitio para repetir

Miguel angel 29 març, 2016 - Euskal Herria Traduir automàticament al Català

Bien

Há Estado bien, nos gusto mucho la casa, lo único malo son las moscas que no había maneras de que se librar de ellas, lo demás todo bien.

Naturaki Respon: Muchas gracias por la opinión, nos alegramos de que os gustara la casa y disfrutarías del fin de semana! A raíz de vuestro comentario y de algún otro inquilino hablamos con la empresa de control de plagas y aplicaron un tratamiento especial en las ventanas. La empresa nos dijo que había un foco de moscas en el pueblo ya que más vecinos que les habían avisado, hablamos con la alcaldesa que nos dijo que tratarían el tema des del ayuntamiento. Esperamos veros en otra ocasión! Saludos. Maite.

Alexandra 21 març, 2016 Traduir automàticament al Català

No repetiré...

Bueno el jacuzzi sin agua caliente... Y con unas salidas de agua por la parte de la espalda que el agua olía a cloaca la dueña me dio la solución de llenar el jacuzzi con la ducha del hidromassage que llegaba... Pero no nos atrevimos a poner el chorro de donde salía el agua mal oliente... Lo mejor de la casa es que esta totalmente equipada lo peor y estamos en invierno son las moscas..


Naturaki Respon: Estimada Khalessy, nos alegramos que encontrarais todo lo que necesitabais en vuestra estancia y sentimos los inconvenientes que nos comentas. El olor puede ser debido a que hacía 15 días que no se había abierto la casa, por si acaso hemos hecho cambiar la entrada de agua caliente. Respecto a las moscas a raíz de vuestro comentario y de algún otro inquilino hablamos con la empresa de control de plagas y aplicaron un tratamiento especial en las ventanas. La empresa nos dijo que había un foco de moscas en el pueblo ya que más vecinos que les habían avisado, hablamos con la alcaldesa que nos dijo que tratarían el tema des del ayuntamiento. Esperamos poder alojaros en otra ocasión. Saludos, Maite.

Khalessy 26 febrer, 2016 Traduir automàticament al Català

Fantastic

La casa molt acollidora, i Maite una excel.lent persona, moltes gracies!

Sandra 15 febrer, 2016 - Barcelona

Inolvidable

Fuimos cuatro mujeres familia entre nosotras y ha sido increible. Un lugar muy acogedor y cálido, una estancia muy cómoda y lo mejor la zona SPA. Solo comentar que hay un gran número de moscas y escaleras, pero una vez estás allí ambas cosas carecen de importancia.
Repetiremos seguro, merece la pena. CALIDAD, CONFORT, RELAX TODO FUSIONADO!!!

Ruth 14 desembre, 2015 Traduir automàticament al Català

Ha sido una estancia muy buena ya que era lo que buscábamos en esta ocasión.

Todo ha estado muy bien, ya que tanto la casa la tranquilidad del pueblo y los detalles de la propietaria han estado muy bien.
Las prestaciones de la casa son geniales, si hubiera que poner un pero sería quizás la falta de leña y una barbacoa más grande, por poner un pero, ya que en global todo ha estado genial.

Nuria 23 novembre, 2015 - Barcelona Traduir automàticament al Català

Sus más y sus menos.

Cuándo reservé Sant Mori, me había hecho otra idea de lo que sería, espacios más grandes y abiertos, la cuestión es que me pareció más grande en fotos que en la realidad. De todas maneras nosotros solo éramos dos, con lo cual había de sobras.

Aspectos negativos a tener en cuenta:
- La limpieza. Encontré uñas en el suelo de una de las habitaciones... y la casa estaba llena de moscas, pero moscas muertas. Habían echado insecticida, pero nadie se había molestado en barrer antes de que llegásemos... (Era obvio después del descubrimiento de las uñas). Tuve que hacerlo yo en ciertas zonas de la casa que habían hasta 10 y 12 moscas en el mismo lugar.
- La cocina estaba limpia, excepto las moscas, claro, y los armarios rojos que estaban llenos de chorretones. Daba muy mala impresión, así que también tuve que limpiarlo yo y dejarlo como es debido.
- Los sofás no son demasiado cómodos... después de una hora nos dolía el culo y la espalda. Y para ser para 8 personas creo que el comedor en si se queda pequeño. Parece mucho más amplio en fotos.
- Para nosotros no fue un inconveniente, pero hay muchas escaleritas. En ciertos tramos no tienes ni dónde agarrarte y tienes que ir con cuidado para no darte un golpe en la cabeza con el techo o la chimenea. Para ciertas personas podría ser difícil moverse por allí además de peligroso para los niños.
- La hamaca de tela (balancín) que aparece en la foto de la terraza, no está. Se veía el trozo dónde debía estar el hierro, arrancado. Fue una lástima porque para nosotros era un punto importante de la casa. Llegar allí y ver qué no estaba... fue bastante decepcionante.
- Y por último, el recogedor tenía un agujero que nos impedía limpiar eficazmente, deberían cambiarlo.

También hubo una cosa que no entendí, teníamos una de las habitaciones cerradas. Pagué el precio de 8 personas para 2, y solo tenía 3 habitaciones disponibles... Si uno de los días, en el último momento hubiera invitado a algunos amigos a dormir, qué? Tendría que haberme conformado con 4 habiendo pagado por 2 más. No me pareció justo. Pero bueno...

Por lo demás todo bien, una cosa no quita la otra. Todo tiene sus puntos fuertes y sus puntos flacos. El sonido de las ovejas por la noche es de lo más anestesiante, y las maravillosas vistas de las estrellas más todavía! La tranquilidad que se respira en ese pueblo hace que desconectes al 100%, y mucho más cuándo vas dando un paseo y ves que no tienes ni cobertura! jaja Genial! El Jacuzzi a pesar de no funcionar ciertas funciones, es uno de los mejores puntos de la casa, pero deberían repararlo ya que parece que te quedes a medias sin poder probar todas sus posibilidades.
Por lo demás Maite nos atendió estupendamente, la cocina estaba bien equipada, y las camas eran muy cómodas :) Aunque insisto, no veo que sea una casa para 8 personas adultas.

Espero que esta valoración sirva para mejorar ciertos aspectos de la casa para futuras reservas.

Gracias por vuestro tiempo!


Naturaki Respon: Muchas gracias Nazareth, nos alegramos que disfrutarais de la casa, las estrellas y la tranquilidad del pueblo. Nos encanta que nuestros inquilinos desconecten y se relajen!
Respecto a los puntos que nos comentáis a mejorar, hemos hablado con las personas de limpieza para que en una próxima ocasión pongan más atención a estos detalles ya que precisamente la limpieza es uno de los puntos que suelen destacar como positivos nuestros clientes. La hamaca se rompió con los inquilinos anteriores y tuvimos que comprar una nueva.
Esperamos que volváis en otra ocasión para encontraros todos estos detalles solucionados.
Gracias a vosotros por la opinión y ayudarnos a mejorar. Esperamos veros pronto!

Nazareth 16 octubre, 2015 - España Traduir automàticament al Català

Pura relajación! Pure relaxation!

Pura relajación! Pequeña ciudad muy tranquila. Los trenes ocasionales no interfieren. Muy buen equipamiento. Maravillosas vistas desde la terraza. La playa de San Pere Pescador no está muy lejos. Carnicero con buena carne y super delicioso jamón a 20 metros de la casa. La comida en la vecina St. Miquel de Fluvia. Tiene muy buen pan (rustica) y todo lo necesario. Senderismo directamente desde la casa posible a partir. Rutas lindas bicicleta de montaña.
¿Qué más se puede pedir? Pasamos unas vacaciones muy relajantes. Gracias a Maite para el buen cuidado.
Pure relaxation! Very quiet little town. The occasional trains do not interfere. Very well equipped. Wonderful views from the terrace. The beach at St. Pere Pescador is not far away. Butcher with good meat and super delicious ham 20 meters from the house. Food in the neighboring St. Miquel de Fluvia. Has very good bread (rustica) and everything you need. Hiking directly from the house possible from. Cute mountain bike routes.
What more do you want? We spent a very relaxing holiday. Thanks to Maite for the nice care.

Jan-derik 22 setembre, 2015 - Germany Traduir automàticament al Català

Casa molt recomanable

Hem estat a la casa la tercera setmana d'agost i hem estat molt a gust. La ubicació és genial, força tranquilitat, i només a 15-30 minuts de molts llocs d'interés amb cotxe, també de les platges i cales de la costa Brava, i des d'on sortir a peu o a cavall a fer rutes. A més, hem gaudit d'un temps fantàstic.
La casa disposa de moltes comoditats, tal i com es descriuen a la web. Això sí, les escales poden suposar un inconvenient per algú. Però entre nosaltres hi havia nens de menys de 4 anys i amb una mica de supervisió, cap problema. Per una altre banda, tot i que quasi totes les habitacions tenen penjadors, potser hem trobat a faltar alguna lleixa en alguna de les habitacions per deixar més comodament la roba. Però a veritat és que hem estat molt bé. Ens emportem molts bons records!

Anna 23 agost, 2015

Una estada tranquil·la

La casa està molt be, és confortable i amb molt d'espai. Potser els matalassos són una mica antics i els primers dies pateixes les motlles, després t'acabes acostumant.
En ple migdia és impossible fer barbacoa, ja que la terrassa no té cap toldo i el sol toca de ple... per això reservàvem la barbacoa per la nit. Per la resta podem dir que han estat uns dies molt agradables en els moments d'estada dins de la casa, amb un entorn tranquil i només a 15 minuts de la platja.

Birgit 17 agost, 2015 - Catalunya

La casa limpia y bien equipada, el pueblo bonito y muy tranquilo. Maite muy amable y atenta. ¿Lo negativo?... El mal olor. No podías cerrar ventanas porque se acumulaba el mal olor y resultaba molesto. Y, a pesar de ser un pueblo muy tranquilo y con una situación buena para visitas turísticas, el ruido del tren por las noches dificulta el descanso.

Engracia 02 agost, 2015 Traduir automàticament al Català

Ha estat molt bé

El poble de Sant Mori es preciós i ens ha sigut molt fàcil arribar-hi. La casa rural està molt bé, gran, neta i amb molts detalls. Es una casa de poble molt ben restaurada amb coses modernes. La propietaria és encantadora i el tracte es fabulós. L'única cosa que podriem dir es que la casa te moltes escales dins de la mateixa vivenda i si vas amb nens petits o amb persones grans pot ser una mica perillós si no estas alerta. Treient aixó està perfecte. Ah! I té una sala amb jacuzzi, sauna i dutxa hidromassatge que es gloria, ideal per relaxar-se! Ademes el poble està molt a prop de l'Escala. I al mateix poble hi ha una hípica molt maca. Recomenable 100% . Nosaltres hi tornarem segur!!!

Nuria 15 abril, 2015

Molt bé!!!

Ha estat un cap de setmana de relax. Hem estat 5 adults i la casa està molt bé. El poble també és tranquil i acollidor.
Llàstima que ens ha fet pluja i el fort vent del diumenge ha afectat a la llar de foc i omplia la sala de fum. Però repeteixo que molt bé i tots els detalls de la casa amb petit obsequi d'arrivada.. Portem 2 cases amb Naturaki i repetirem. Gràcies.

Naturaki Respon: Moltes gràcies Ramon! Ens alegrem que hagueu pogut gaudir de la casa tot i les condicions meteorològiques i esperem veure-us de nou a alguna de les nostres cases. Ens veiem aviat!

Ramon 23 febrer, 2015

Molt be

Malgrat haver valorat l´estada com a molt bona, la quantitat de llenya per dos dies era insuficient.

Naturaki Respon: Ens alegrem que hagueu gaudir de la casa, moltes gràcies per la vostra valoració! Respecte a la llenya a la web posem que hi ha un parell de paquets per tal de que si els clients en necessiten més la puguin portar de casa o anar-ne a comprar. Hi ha clients que en tenen prou i n'hi ha que els n'hi fa falta més. Esperem veure-us aviat!

Jordi 21 gener, 2015

Estancia en sant mori.

La estancia en Sant Mori ha estado genial. Trato muy bueno por parte de Maite y su hermana tanto a la llegada como a la salida.
Bonito detalle de la caja de galletas con la botella de moscatel.
Aun que he puntuado al máximo porque así lo ha sido, solo remarcar para que lo tengan en cuenta para siguientes alquileres lo siguiente:

1-La cantidad de leña para la chimenea fue escasa, solo 3 troncos y alguno pequeño para tres días.
2-El caudal de agua en la ducha de la ultima planta era mínimo.

Saludos.

Vicente 09 desembre, 2014 Traduir automàticament al Català

Un fin de semana estupendo

Hemos disfrutado muchísimo de la casa durante el fin de semana. Maite, la dueña, es muy amable, la casa está muy bien equipada, y todo es muy acogedor...las habitaciones, la terraza, la barbacoa, la chimenea y el estupendo Spa. Volveremos sin duda.

Ana 04 desembre, 2014 - España Traduir automàticament al Català

Com a casa!!!

Ens hen trobat molt bé a Sant Mori. Una casa cuidada i amb detalls. La Maite molt amable. Ens va portar pa per sopar divendres!!!! Tot un detall!!!! La zona spa un èxit. L'entorn encantador. Esperem tornar-hi.

Mònica 19 novembre, 2014 - Catalunya Traduir automàticament al Català

Un fin de semana de primera

una casa muy bonita en un pueblecito encantador claro hay que gustarle el campo y l anaturaleza pero las playas de la escala ampurras o de rosas a poco camino.. nosotros fuimos tambien a estartit y a begur que siempre me encanto...la casa bien equipada mucho confort con lo tipico de las piedras aparentes.. hay que destacar la amabilidad de MAITEy los demas familiares que desde la acojida y la pequena atencion del regalo de bienvenida hasta el imenso apayo que nos dieron cuando nuestro pera fue mordida por dos peritos muy juerguistas y hambrientos de carne extrangera..el colmo ya que son los dos del carnicero... todo acabo muy con un viaje nocturno al veterinario de AMPURIABRAVA acompanandos por MAITE Y su hermana...que si de verdad asi que un sobresaliente para el contacto y la relacion con no los clientes sino los visitantes de esa casa familiar muchas gracias claro que vendremos de nuevo ya que los 4 dias no fueron suficientes para abrazar toda la belleza de esos paisajes y
de los habitantes un fuerte abrazo de gerardo y familia de marsella

Gerard 14 juny, 2014 - francia Traduir automàticament al Català

Com a casa

La Maite, la propietaria ha estat molt atenta i la casa esta totalment reformada. Tot i les escales la casa es molt funcional i l'spa fantastic. Hem estat molt a gust.

Naturaki Respon: Hola Carme!, moltes gràcies pel vostre comentari. Ens alegrem molt que hagueu pogut disfrutar de la casa i l'spa!

Carme 07 abril, 2014

Relax total

Un cap de setmana espectacular. Molt tranquil i la casa molt guapa.
La Maite s'ha portat molt be. Un 10

Pelayo 24 març, 2014 - España

Perfecte

Agradable, acollidora, en perfecte estat. Els propietaris son molt amables. Totalment recomanable, desconnectes si o si.

Xavier 06 febrer, 2014 - catalunya

Molt bona opció.

Tal com vaig llegir als comentaris, les propietàries (2 germanes), son molt atentes.
Està molt aprop de l'autopista, per lo que és molt fàcil trobar el poble.
La casa està al costat de la única botiga del poble, i si no trobeu el que busqueu, hi ha una benzinera a menys de 5km on hi trobareu de tot.
La casa es a 4 nivells, abaix de tot hi ha la zona de relax (lo millor de la casa), pujant a la primera planta hi ha una habitació i el menjador amb la llar de foc (et deixen fusta per si vols encendre-la), la cuina i una altra habitació estan baibant unes escales, juntament amb la terrassa (amplia) i la zona de barbacoa, la barbacoa és portàtil, per lo que si plou la podeu posar a la zona cuberta, i si fa sol a fora. A dalt de tot hi ha una altra habitació (per mi la mes maca).
Tot molt correcte, si tenim un altre cap de setmana lliure, tornarem.

Jaume 28 gener, 2014 - Catalunya

Genial

Hem passat un molt bon cap de setmana.

Judith 13 gener, 2014

Una estada fantàstica

Una casa molt acollidora, amb ambients independents, que donen lloc a que varies parelles puguin conviure sense molestar-se. I la zona de spa, una passada. Potser li falta una mica de pressió a la dutxa d'hidromassatge perquè el plaer sigui complert.

Rosa 07 gener, 2014 - Catalunya Traduir automàticament al Català

Estada a sant mori

Ens ha agradat molt. La casa és molt acollidora. La situació és centrica per poder conèixer la zona des dels pobles de montanya fins a la costa, i fins i tot el sud de França.

Sacra 06 gener, 2014

Cap de setmana perfecte

La veritat es que la casa està francament be, molt be equipada en quant a estris de cuina i bany es refereix.
La única pega que li podem treure es que a dia d'avui no tingui wifi.
L'entorn del poble es una meravella i estem a prop de tots els puestos d'interès turistic, Museu Dali, Casa de Pubol, Port Lligat, Empuries, etc

Josep manel 30 setembre, 2013 - Espanya

Mal

No funcionaba el yacusi, el olor en el spa es horroroso,hay muchísima humedad ya que esta cerrado, tiene un extractor pero insuficiente para tanta humedad, las escaleras son un peligro para gente mayor y niños ya que sus escalones son muy estrechos y altísimos imposibles de subir una persona mayor o con problemas de movilidad, encima solo una de las tres escaleras que existen tiene baranda, la terraza no tiene ni una sombrilla esto te hace imposible hacer una barbacoa ya se estábamos a unos 35º o mas, en la terraza cubierta es imposible comer por la calor que hace, los ventiladores uno no da aire apenas el otro ni se nota, en las fotos no ponéis que hay dos granjas enfrente y una vía de tren a unos cien metros de la casa, esto rompe el encanto visual por completo mas el ruido que hace, es una casa para no volver, lo único que vale el trato de la dueña que está pendiente de todo, eso si, no nos recibió con pastas ni detalle alguno como algunos comentan, podría contar mas cosas pero ya las contare por teléfono porque nos sentimos engañados.

Naturaki Respon: Sentimos mucho que no estuvierais a gusto en la casa ya que vinimos cada vez que lo necesitasteis.
Tal y como comenta, ustedes entraron el sábado y cuando nos llamaron para decir que el jacuzzi no funcionaba vinimos con nuestro lampista para revisarlo y solucionar el problema y el lunes lo tenían en marcha, es verdad que estuvieron dos días sin jacuzzi y por esto creímos conveniente devolverles el importe correspondiente.
Respecto a las escaleras, esta es una casa de pueblo y en la web ya está especificado que hay 3 niveles, ahora además hemos remarcado más que hay escaleras y si hay personas con movilidad reducida tienen que saberlo.
Respecto a comer en el exterior, al tener gran parte de la terraza cubierta (allí es donde tenemos la mesa) en principio nadie nos ha pedido sombrilla aun que si les hiciera falta se lo podríamos traer como hicimos con el resto de cosas que nos pidieron durante su estancia.
En la mayoría de pueblos hay granjas a su alrededor y en nuestro caso no están a 100 metros están bastante más lejos.
Gracias por valorar el trato que recibieron por mi parte. Maite

Pere salavedra montoliu 18 agost, 2013 - Catalunya

Escapada de cap de setmana

Hem estat 8 persones, en ple juliol. La casa és molt acollidora. I tb ho és la seva propietaria, la Maite. El Spa és relaxant després d'un dia d'activitat a la costa. El poble està prou aprop de la costa per gaudir-la i prou lluny per estar en tranquilitat. Del millor de la casa: la seva magnífica terrassa amb vistes a l'Empordà. Recomanable.

Laura 29 juliol, 2013 - Catalunya

Meravellòs

Ha estat un cap de setmana perfecte, tot correcte.
L' únic que l'hi afegiria en el bany de dalt serien uns penjadors, i al de abaix posaria llums mes potents.
Ens và ploure però vam estar com a casa. No ens calgué sortir.
Merci Maite, per una estança tant fantástica!

eva 03 juny, 2013 - Catalunya

Ja volem tornar!!!!!

Hem estat a la casa aquesta setmana santa amb els tres nens. Hem quedat encantats tant per la casa (molt acollidora) com per l''amabilitat dels propietaris. Ens vam quedar amb ganes de quedar-nos mes dies, segur que tornarem!

Maria dolors 06 abril, 2013 - CATALUNYA

Relax.

Em estat molt bé. La sala spa una passada. I el detallet de la Maite quan hem arribat molt be. Al vespre amb la llar de foc hem passat una bona estona. Ha estat un cap de setmana de relax total.

David 12 març, 2013

Espectacular

Es un sitio genial para repetir, sin duda y hemos tenido una magnifica atención de la propietaria y familia.

Muchas gracias

Jordi 11 març, 2013 - Andorra Traduir automàticament al Català

Estancia en sant mori perfecta!!

HEMOS ESTADO EN SANT MORI ESTE FIN DE SEMANA 3 PAREJAS Y UN NIÑO PEQUEÑO, LA VERDAD QUE A SIDO UNA ESTANCIA PERFECTA! TODO MUY BONITO Y LIMPIO! MAITE NOS RECIBIÓ Y NOS INDICÓ MUY BIEN!!
LO MEJOR DE LA CASA LA ZONA SPA!!! EL NIÑO SE LO PASÓ PIPA!!!! Y LOS MAYORES CREO QUE MÁS!!!!
SI PODEMOS VOLVEREMOS SEGURO!!!

YOLANDA

Yolanda 18 febrer, 2013 Traduir automàticament al Català

Sant mori pel gener

La casa es molt acollidora i l'entorn molt maco. Esta a prop de pobles per visitar a la costa com l'Escala, St Marti d'Empúries, etc..
Recomanable 100%

Albert 14 gener, 2013 - Catalunya

Relax total

Moltes gracies a Maite. Ha sigut sense cap mena de dubte, un cap de setmana d'aquells que en diriem... RELAX TOTAL!! La casa inmillorable "10", hi ha de tot i mes. Les vistes magnifiques, silenci, pau, etc ... Ho recomano a tothom que busqui tranquilitat i gaudir de la natura. Per cert, l 'SPA perfecte!! Fins un altre!!

Andreu 17 desembre, 2012 - Barcelona

Muy agusto en la casa

Hemos estado muy agusto en la casa.No faltaba de nada ,era muy completa en todos los aspectos.La dueña de la casa muy amable y atenta, nos recibio con una bandeja de dulces.Esta bien situada para conocer los pueblos de alrededor.
Lo mejor de todo la tranquilidad y el poder desconectar.

Benita 11 desembre, 2012

Casa molt acollidora, poble amb encant. Molt ben atessos per la Maite.
Gracies!

Patricia 08 octubre, 2012

Dies de relax a sant morí

Hem passat 3 dies meravellosos, de relax i pau, en aquest tranquil i bonic poble. La casa fantàstica, rústica i encantadora, però amb totes les comoditats necessàries i amb una zona de Spa increïble. Per arrodonir-ho la propietària, la Maite, encantadora i molt amable. Tant la meva parella com el nostre fill i jo hem estat com a casa. Segur que repetirem!!! Moltes gracies per tot Maite i Pere!!!! Una abraçada! DANI, DANI JR i MONTSE

Naturaki Respon: Ens n'alegrem molt Montse. Esperem veure-us aviat!

Montse 30 setembre, 2012 - Catalunya

Très bonne

Maison très agréable, aménagée avec goût, bien équipée, une belle vue sur les Pyrénées depuis la terrasse. Nous avons passé une excellente semaine!

Anne 15 agost, 2012 - France Traduir automàticament al Català

Molt acollidora

Casa molt acollidora i molt ben equipada. Ideal per vacances d'estiu per la àmplia terrassa on sopar i ben equipada amb mosquiteres.

Ivette 11 juny, 2012 - Catalunya

Cap de setmana a sant mori

Ha estat un cap de setmana genial! Hem anat en bicicleta, passejat, visitat el Museu de la Joguina, jugat a la platja... Sant Mori està en una ubicació perfecte, és molt bonic i molt tranquil i la casa... ideal! molt ben decorada, amb totes les comoditats... Els propietaris atentissims, no puc dir més que coses bones... peró si pregunteu als meus fills el millor del cap de setmana, ho tenen claríssim: el jacuzzi!

Eulàlia 15 maig, 2012 - Catalunya

Bon cap de setmana

És una casa que té el seu encant, amb diferents espais. Bon lloc per passar un cap de setmana.

Marc 07 maig, 2012 - Catalunya

Suggeriment.

Posar baranes a les escales si vènen nens petits. Per lo demés, vem estar molt bé. Estàs molt aprop de ciutat , platja, montanya...

Naturaki Respon: Moltes gràcies per el suggeriment, tal i com us vam dir, en breu posarem les baranes a l'escala per tal que no ús hagueu de preocupar per els nens petits. Ens n'alegrem que disfrutessiu de la casa!

Teresa 03 maig, 2012 - Catalunya

FantÀstic

Era justament el que necessitava... camp, cel, mar i una casa amb encant que em proporcionés ,tranquilitat, comoditat i benestar... Recomano Sant Mori a tothom que busqui el mateix. A més, el tracte per part dels amos, ha sigut inmillorable. Gràcies!;)

Betsy 26 abril, 2012

Relax en setmana santa !

Un entorn fantastic , un poblet acollidor y una casa amb tot de detalls per gaudir del relax , el sol i la natura .
Magnific el jacuzzi , la sauna , les habitacions y una cuina preciosa entre d'altres detalls.
El principal luxe es la netedat , tot net i pulit , estris nous i el parament de la llar ben conservat.
Hi tornarem segur.

Carles - jordi - susi - marina 10 abril, 2012 - Espanya

Estada molt agradable

Ens hi hem trobat molt a gust. Hem aprofitat la casa, l'spa i la terrassa. La seva ubicació és ideal per visitar tant la costa com l'interior. La seva propietària, la Maite, ens ha atès molt amablement. Si podem, segur que repetirem.

Naturaki Respon: Moltes gràcies Neus, ens veiem aviat!

Neus 07 abril, 2012

Encantades!!

Descans, relax, sol, caminar pel bosc, un indret molt adient i molt maco. La casa molt neta, ordenada i plena de detallets....te de tot!! La mestressa molt agradable i simpatica. em estat molt a gust i molt be.a prop de tot.

Cristina 19 març, 2012 - Catalunya

Bonita pero frío y sin jacuzzi

La casa es bonita, llena de escaleras pero acogedora. Pasamos un poco de frío en las habitaciones, porque aunque cada una tenía algún aparato para caldear la habitación, era imposible enchufarlos, ya que dos a la vez saltaban los plomos. Fuimos con dos bebés con lo cual fue un poco incómodo.
Con respecto al anuncio, donde pone que hay jacuzzi, no es real, es una bañera de hidromasaje, es decir que el agua se enfría y hay que volver a llenarla para que se bañen otras personas. Tiene una capacidad de 400 litros y la casa posee un depósito de agua caliente de 600 litros, eso significa, que se bañen dos, dos se duchen y una friegue platos, ya no hay agua caliente en todo el día. Y yo pregunto, ¿la casa no es alquilada para 8? Pues sólo pueden disfrutar de la bañera de hidromasaje dos. ¿Los otrso 6 no han de pagar este extra?

Naturaki Respon: Gracias por el comentario Ruth, nos ayudó a mejorar. En un principio (cuando vinisteis) apostamos por las energías renovables y teníamos estufa ecológica de pelets y energía solar, lo que está muy bien pero al tener una casa rural que se alquila sólo para fines de semana vimos que no era una buena opción ya que no calentaba suficiente ni el agua ni la casa por lo que hemos instalado una calefacción de gas oil y ahora todos los problemas que me comentas ya están resueltos. Muchas gracias de nuevo. Maite

Ruth 05 març, 2012 - España

Un bon cap de setmana

Una casa molt ben equipada i amb un tracte molt bó dels propietaris. Hi vam anar amb la família, i vam estar-hi molt a gust! La llar de foc, el jacuzzy... I les estufetes, perquè feia molt de fred. Totalment recomanable. Gracies

Albert 13 febrer, 2012 - Catalunya

Estancies petites

En general ens ha agradat molt, però les estancies són una mica petites per a 8 persones(adults) una de les habitaciones de 2 llits i sobretot la sala d'estar que per seure les 8 p. no hi ha lloc.

Tina 02 novembre, 2011 - españa

Valoracion general muy buena.

Los propietarios muy agradables y disponibles en todo momento. Solo hemos hechado en falta un lavavajillas y conexion a Internet.

Naturaki Respon: Actualización: siguiendo tu sugerimiento, en mayo de 2012 hemos añadido lavavajillas a la casa. Era un poco complicado por el tema de espacio, pero al final ha cabido. Gracias por tu comentario!

Pako 16 novembre, 2011 - España Traduir automàticament al Català

Casa rural sant morí

Excelente! La casa es maravillosa, esta todo muy nuevo y al detalle no falta de nada, y el punto de la casa es la zona de spa. El entorno de los pueblosde alrededor son maravillosos hay mucho que visitar muy variado, campo y playa. En definitiva, lo recomiendo.

Elena 07 agost, 2011 - España Traduir automàticament al Català

Very nice and very well equiped

We enjoyed our stay at the house in Sant Mori, we found the house to be very nice and very well equiped. The welcome we received was wonderful and the gifts your aunt gave us were lovely. Please thank her for her hospitality and let her know we enjoyed our stay.
Thanks again.

Dykes 22 juny, 2011 - United Kingdom Traduir automàticament al Català

¡hasta nos dejaron un detalle de bienvenida!

Hemos pasado un fin de semana muy divertido, acogedor, tranquilo, etc. La casa está muy ubicada tienes tanto tranquilidad del pueblo como diversión de los pueblos de playa cercanos! El estado de la casa ha sido impecable y el trato con los propietarios perfecto, hasta nos dejaron un detalle de bienvenida! Seguramente que si volvemos a alguna casa rural de la costa brava sería a ésta.
Espero que os sirva para decidiros sobre esta casa,
Saludos,
Jennyfer

Jennyfer 11 juliol, 2011 - España Traduir automàticament al Català

Escapada de cap de setmana

Hem estat 8 persones, en ple juliol. La casa és molt acollidora. I tb ho és la seva propietaria, la maite. El spa és relaxant després d'un dia d'activitat a la costa. El poble està prou aprop de la costa per gaudir-la i prou lluny per estar en tranquilitat. Del millor de la casa: la seva magnífica terrassa amb vistes a l'empordà. Recomanable.

Laura 29 juliol, 2013 - Catalunya