Mas Miquel
Valoració 5.00/5 basat en 7 votacions
2 Persones Persona
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
Tancar

Les opinions dels clients de Mas Miquel

Opinions reals i escrites per clients allotjats a la casa

7 Valoracions 5 Opinions Puntuació mitjana: 10,0

  • 7 vots
  • 0 vots
  • 0 vots
  • 0 vots
  • 0 vots

Genial!

Hem passat un cap de setmana una colla d'amics i hem tots molt a gust! Una casa molt gran i tranquila, amb totes les comoditats. Només al arribar la Pilar ja et fa sentir com a casa i amb total comoditat i llibertat. A la casa no hi falta de res, zona de relax, d'esbarjo, cuina àmplia, una zona de barbacoa per dinar a l'exterior, habitacions còmodes. I tot en un poble petit i ben tranquil, a 10 minuts de Banyoles. De ben segur que ho recomenem.

Quim 05 desembre, 2016 - Catalunya

Mas miquel, fantástica.

Hemos disfrutado de un puente maravilloso en Mas Miquel.
Su fantástica ubicación, cerca de sitios tan bonitos como Besalú y Banyoles y una casa excelentemente equipada y acogedora ideal para grupos grandes y familias con niños. Hemos disfrutado mucho de su sala de juegos con futbolín y billar y también de la zona de la barbacoa. Casa muy limpia y habitaciones grandes y cómodas.
Gracias a Pilar, la dueña de la casa, por su hospitalidad y discreción.
Destino 100% recomendable.

Iván 06 novembre, 2016 - España

Una casa genial

Estuvimos un fin de semana en octubre 2016 un grupo de amigos. La verdad es que Pilar, la dueña, era muy agradable y simpática. La casa increíble, un salón enorme y muy práctico con la cocina. Íbamos con niños y disfrutaron muchísimo con las gallinas que había en una finca de al lado y con la granja de vacas que había a unos pocos kms que además vendían yogurts artesanales. Nos lo pasamos muy bien y repetiríamos. 100% recomendable.

Isis 04 novembre, 2016

Casa i entorn privilegiat

La Pilar ha estat molt atenta, l'entorn espectacular. Per anar amb nens es molt recomanat y la casa molt be.

Ismael 25 octubre, 2016

Escapada familiar

Hem passat un cap de setmana genial, la casa amb tots els serveis i la piscina que vam disfrutar tot molt bé, a més eren les festes del poble i vam participar de les activitats que ens van oferir. Moltes gràcies

Ivan 19 setembre, 2016 - Catalunya

Mas miquel, fantástica.

Hemos disfrutado de un puente maravilloso en mas miquel. Su fantástica ubicación, cerca de sitios tan bonitos como besalú y banyoles y una casa excelentemente equipada y acogedora ideal para grupos grandes y familias con niños. Hemos disfrutado mucho de su sala de juegos con futbolín y billar y también de la zona de la barbacoa. Casa muy limpia y habitaciones grandes y cómodas. Gracias a pilar, la dueña de la casa, por su hospitalidad y discreción. Destino 100% recomendable.

Iván 06 novembre, 2016 - España